Pages

Friday 10 February 2012

hati

berkisar tentang hati.semua dalam hidup berkait dengan hati.soal agama.manusia.kawan-kawan.keluarga.kekasih.semua bersoal dengan hati...kebiasaanya soal hati lebih berkait rapat dengan kekasih tetapi sesekali tidak mengetepikan soal agama.

bermulalah kisah hati yg dimiliki fadhlifarid.
hati yg dimiliki terlalu lembut.selalu tersentuh.selalu aja terguris dengan kata-kata mereka diluar sana.
kerap kali hati ini menangis sejak masuk tahun baru iaitu tahun 2012.tidak aku menyalahkan mereka diluar sana..kadang-kadang perasaan aku bercampur baur.aku tidak mahu hidup dlm keadaan sedih.aku cuba untuk kuat.dan aku sebenarnya kuat..mungkin mereka diluar sana melihat aku sebagai seorang yg lemah.tetapi akulah manusia yg kuat..mana kan tidak.bermain dengan perasaan dan hati adalah perkara yg paling sakit.sakit dalaman dan sakit luaran..tetapi aku sgt bersyukur aku dilahirkan untuk tidak menyimpan dendam kepada org yg telah menyakiti hati aku.makin aku disakiti makin aku menyayangi org itu..tetapi hidup aku bukan untuk disakiti.aku terlalu sayangkan die..siapa itu die?.biarlah aku saja yang mengetahui.
aku sanggup berkorban hati dan perasaan semata2 untuk die.aku berlakon aku okay tetapi pada hakikatnya aku tidak..aku sayangkan die.aku terima semua ini untuk perubahan die dan aku.die bakal pergi menmunaikan umrah.aku merelakannya.
asalamualaikum..

No comments:

Post a Comment